Svar på frågorna.

Vad är ditt favorit tv-program? :)
Jag tycker om många program, men måste jag välja ett så blir det Kyle XY :)

Favoritgodis?
Oj, jag älskar ju allt som har med socker att göra. Men malacos fiskar är super!

Favoritfilm?
Den var lätt, Harry Potterfilmerna och måste jag välja en av dem blir det den fjärde.

Om du fick träffa vem du ville, död eller levande, vem skulle du välja då?
Min morfar, jag hann aldrig träffa honom. Han gick bort innan jag föddes.
 
Tror du på Gud?
Nej, men jag tror att det finns något som är större än oss.

Vilket är ditt drömresemål?
Australien och Afrika.

Ditt bästa barndomsinne?
Kanske inte det bästa, men det starkaste.. måste vara när jag och Anna stod nakna (som små) i den leriga åkern i endast gummistövlar och fastnade.. Våra pappor fick hämta oss och våra stövlar återfann man aldrig.
 
Vad är det bästa respektive värsta du varit med om?
Det bästa är nog alla fina minnen jag har med mina vänner, svårt att specifiera ett speciellt och det värsta jag har varit med om var nog när.. hm.. svår fråga, men äh.. jag vet faktiskt inte.

Varför började du blogga?
Mest för min egen skull, men på senare dagar även för andras.

Hur kunde dina föräldrar komma på ett så fint namn som du har? :)
Min mamma hade en liten flicka som hette Sandra på dagis och min mamma var så förtjust i henne. Flickan var jätteduktig på att spela fia med knuff och min mamma döpte mig efter henne, fast med Z, för att göra mig ännu mer speciell.

Vad är din favorit färg?
Oj, det varierar. Men just nu är det nog brunt och grått.

Va ska du göra nära du blir stor? :)
Jag hoppas på en framtid som utrikeskorrespondent. Men jag vill även skaffa familj.

Vad gör du om 10 år?
Om tio år jobbar jag nog för någon tidning, eller så är jag mamma-ledig.. vem vet?

Gillar du teater?
Nja, inte direkt.

Bits du?
Nej inte nu för tiden.

Äru allergisk mot något? Isåfall vad?
Jag är allergisk mot pollen, annars är jag frisk som en nötkärna!

Giillar du politik?
Inte direkt, men jag är inte så insatt heller. Men jag är nog lite miljöpartistisk.. om man kan skriva så?

Vilket parti gillar du?
Läs ovan.

Vem borde bli president i USA enligt dig?
Barack Obama.

Gillar du barn böckerna om bamse? :D
Det gjorde jag säkert.. när jag var liten.

Gillar du kebab?
Jag älskar kebab!

Hur länge har du bloggat? :)
Den här bloggen startade jag i september förra året, men jag har bloggat längre.

Hur många besökare har du dagligen?
Ptja, inte så många. Runt 20-50 läsare om dagen. Det varierar beroende på hur aktiv jag är.

Har du gjort din header själv? :D
Japp det har jag, hela designen.

Hur gammal är du?
Jag blir 19 nu i november.

Kommentarer
Postat av: Filippa

önskar att jag kunde lika bra som du! :)

2008-09-26 @ 22:10:31
URL: http://filippuuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0