Två små var det.

Jag har kommit hem från tandläkaren nu. Tandhygienisten var jättetrevlig och vi kunde prata lättsamt. Två små små hål löd domen och hon gav mig två nya tider för att fixa dem. Tiderna var väl inte dem bästa kanske.. kl: 7.10 och 7.50 den 29e och 30e oktober. Hon beordrade mig även att köpa flourmunskölj och flourtabletter, så det har jag gjort nu. Euhm.. ja det var väl om det. Nu ska jag laga korvstroganoff och ris och till efterätt blir det nog äpplepaj med vaniljsås.

Vad händer i era liv just nu?

Kommentarer
Postat av: josephine

Klart vi också ska åka gumman :) men mars april blir lite för nära för min del eftersom jag inte hinner spara ihop på så lite tid. Mamma och pappa bidrar liksom inte med nånting så ja måste spara allting själv. Du och jag ska ha en resa som är minne för livet ;) JAG SAKNAR DIG BTW <3

2008-09-24 @ 19:03:38
URL: http://josephinedahlback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0