Josephine Annelén Dahlbäck.

Du vet att du är stark. Stark som fan. Du vet att du kan fixa vad som helst. Anything, you name it. Vägskälen är inte alltid dom lättaste att välja men ibland känns dom självklara. Lycka och kärlek. Svek och tårar. Det självklara valet står där framför dig men när man väl ska välja är det inte lika lätt. För mycket att tänka på, för mycket att se tillbaka på. Jag vet att du vet vad som är rätt och jag vet att du gör det som är rätt i slutändan. Vägen dit är bara lite längre än vad du hade hoppats på. Du fixar det här raring och jag står med dig, hela vägen. Du vet, lika väl som jag att du förtjänar det bästa. Jag älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0