Dusch och filmmys.

Tyvärr utan Daniel. Det skulle sitta fint med lite sällskap från honom nu. Jag kan behöva lite ordentlig intimitet om ni förstår vad jag menar ;) Men han är i Italien med grabbgänget och kommer inte hem förrän på lördag. Fuskigt så det ryker om det. Jag har tjatat om en utlandsresa hela sommaren men han har bara påstått att man ska vara hemma i Sverige under sommaren. Bite me darling, haha!

Jag köpte förresten doftljus med kanel på Ica Maxi förra veckan och gissa om dom doftar gott? Otroligt gott till och med. Får man inte upp lusten till denna doft vet jag inte riktigt hur man ska få det. Haha.. Lite väl snuskigt inlägg nu kanske, hoho.. Så går det när man har distansförhållande mina vänner. Anyway. Jag tänker ta en dusch nu och sedan krypa ner under filten med Signe och Stella och titta på film.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Men Zandra din kåtbock ;D hahaha

2009-08-23 @ 17:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0