Part of me.

Söndag idag och jag känner mig väldigt hängig trots att jag har sovit i över tio timmar inatt. Jag vet inte om det beror på att jag kanske börjar bli sjuk eller något, vore typiskt mig att bli sjuk nu till skolan börjar. Men jag har en vecka på mig, för jag har fortfarande en vecka kvar innan skolan börjar. Så ska en förkylning komma, får den komma nu. Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag men det blir förmodligen en slapp dag framför tvn med lite film och friidrott. Sista dagen på VM idag och idag är det spjutfinal för herrarna, ska bli spännande.

Har lovat att fixa lite bloggdesign också men ärligt talat så vet jag inte om jag orkar sitta här framför datorn idag. Vi får se hur det känns senare. Nu ska jag cykla iväg och köpa grejer till hamburgare. Puss!

Kommentarer
Postat av: Be

Men brukar man inte känna sig ganska hängig på söndagar hehe

2009-08-23 @ 15:29:16
URL: http://www.onelittleword.se
Postat av: jenniefer

åh vad gott med hamburgare! (:

SV: jag jobbar på golfrestaurangen i säter :p

2009-08-23 @ 17:01:35
URL: http://jenxiisworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0