Uppdatering från stugan.

Inte så mycket aktivitet här som ni märker men det varnade jag för. Nu är det dock bara en vecka kvar tills jag åker hem och efter det kommer uppdateringen bli så gott som vanlig. Det ser till och med jag fram emot.

Idag var jag, mamma och pappa en sväng till Jönköping. Pappa var till alla killars mecka - Jula. Han köpte ett dasslock, som sedan inte passade. Haha. Jag fick även min väska köpt inne på en skoaffär precis intill. Väldigt snygg och kostade mig bara 200kr vilket jag tycker att en väska i den storleken är värd. Efteråt åkte vi via Gränna och åt på Fiskelyckan, Sveriges säkerligen godaste fiskerestaurang. Grillad laxfilé med stekt färskpotatis och rotfrukter. Riktigt gott. Vi köpte även med oss en rökt sik hem (gudomligt gott!) och jag köpte även polkagrisar och karameller med flädersmak. Även det gott.

Dagen avslutades med att jag tog katterna och drog ner till stugan igen. Mamma och pappa följde även med för att basta. När vi kom ner hade mina gudföräldrar tittat förbi en sväng. Vi bastade och jag badade i det nog skönaste vattnet hittills i sommar. Hela 20 grader, vilket inte är illa för att vara i Vättern. Jag hoppas på bra väder imorgon så att jag kan steka ännu en dag. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Josephine

Jag ser till att komma till stugan över en helg när skolan börjat och inte är allt för jäktig, så vi kan basta lite och bara njuta. Det var så skönt sist :)



Och tack för att du finns <3 Säger det för sällan kanske..I LOVE YOU <3

2009-08-09 @ 18:36:25
URL: http://josephinedahlback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0