Drag me to hell & Dumplings.

Glömde ju berätta om i tisdags när Emelie sov över här :) Vi var allmänt trötta båda två så vi köpte varsin pizza och krängde. Vi köpte dessutom massor av godis, 2 liter cola och så hyrde vi en film. Drag me to hell blev det till slut och jag var jättenyfiken på den för jag har hört att den ska vara bra.. MEN GUD.. så besviken jag blev. Det var nog bland dom sämsta filmerna jag har sett på väldigt länge. Hur överdriven som helst. Inte min smak för att vara skräckfilm tyvärr. Emelie höll dock på att skita på sig men sen är hon ju en liten fegis också ;) haha!

I onsdags kväll kom dessutom Linn hit och sov över. Vi tänkte att vi skulle titta på film och käka lite kex med ost. Vi valde Dumplings. En film jag fått av Daniel tidigare som jag verkligen trodde skulle vara sjukt bra. Men icke. Den var så himla seg att vi inte orkade titta klart. Det var snarare en dramafilm än en skräckfilm. Och asien som brukar vara så bra på skräck annars?

Kanske borde jag hålla mig till att se på sånt jag tidigare sett och vet att jag tycker är bra. För dom senaste gångerna har det ju inte direkt gått så bra. Nästa nya film jag ska se blir på bio med mamma - Avatar och jag hoppas verkligen verkligen den uppnår mina förväntningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0