Jag är ett simpelt andrahandsval.

Ja lite så är det jag känner. Jag frågade om vi skulle på bio i helgen. Det skulle vi. Om du inte fick besök från hemmaplan. Det fick du inte. Men det blev ingen bio. För du hörde inte av dig som du sa att du skulle och istället blev det Kalmar för din del. Känns lite småsurt att alltid bli den du träffar när du inte har något annat att göra. Men men. Man ska väl inte vara bitter antar jag. Det kunde ju varit betydligt mycket värre :)

Nu är jag snart klar med städningen. Nu ska jag bara diska också och sen ska jag ta en varm dusch och sedan laga till lite tacos och titta på Robinson. Det blir inte så mycket mer för min del. Blir kanske att läsa lite körkort men känner jag mig själv så blir det imorgon, eller inte alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0