06.04 är på tok för tidigt.

Det är måndag och jag är redan uppe. Klockan är bara några minuter över sex. Med andra ord alldeles för tidigt för min smak. Men så går det när man har vänner som har barn och måste anpassa sina skoltider efter det. Jag ska åka in med sjutåget till Kalmar och sedan möta upp Emelie. Vi ska börja redigera dom sista scenerna i vår kortfilm. Ska bli kul tycker jag även om det är jävligt tidigt. Är dessutom lite skraj för att jag ska ha glömt bort allt eftersom jag inte suttit med redigeringen på evigheter. Får hoppas att Emelie kommer ihåg lite mer. Annars blir vi nog aldrig klara. Borde vara hemma vid fyra idag. Hörs då! (Jag borde nog göra en egen kategori för inlägg om skolan dom börjar bli väldigt många just nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0