Arvingarna och städning.

Efter att ha spenderat ett dygn hos Patrik (som förövrigt faktiskt är melodifestivalenexpert på riktigt) så har man fått smak för gamla bidrag. Mitt favoritår i svenska melodifestivalen är t.ex. år 1999. Det året vann Charlotte med Tusen och En Natt och hon vann även hela eurovision. Men samma år uppträdde även Arvingarna med Det Svär Jag På och Therese Granqvist sjöng Stjärna På Himmelen. Mycket bra år enligt mig. Haha, det jag ville komma fram till var att jag blev så sugen på att lyssna på Arvingarna så nu lyssnar jag på deras album Lime. Jag ska dessutom höja volymen lite nu och börja städa, fick sådan lust att göra det och sådana ögonblick bör man ta vara på.


Kim, Casper, Tommy och Lars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0