Ett riktigt långt lov.

Imorgon är vi lediga och jag ska sätta mig på bussen 08.30 för att åka upp mot Stockholm. Väl där blir det konsert på fredag och lördagskvällen. Children of Bodom och Dragonforce är det som gäller. Jag ska givetvis dit med Daniel och vi ska bo på Scandic Hasselbacken på Djurgården, fancy as hell. Vi ska även hinna med lite shopping, god mat och Skansen. Det kommer att bli kanon, hoppas att vädret är bra också.

På söndag tar jag tåget hem till Emmaboda för att på måndagen ha två långa föreläsningar om det svenska politiska systemet. Från klockan 09.00 till 16.00. Sen beslutade jag mig för att åka hem till mamma och pappa med 16.46-tåget samma dag och stanna i hela sex dagar. Jag missar en föreläsning men det kan jag lika gärna läsa ikapp i böckerna. Dessutom har jag inte varit hemma i lilla Vadstena sen jul så det börjar bli dags nu och jag såg detta perfekta tillfälle. Så nu har jag många dagar att se fram emot. Förutom på måndagen mellan 09-16.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0