I can't stop loving you.

Även denna dag gick smärtfritt trots att vädret gör mig galen. Snön har vräkt ner i Kalmar hela dagen. Det gör mig så otroligt deprimerad. Jag vill ju ha vår nu!

Emelie, Lina och jag redigerade det sista på våra två scener och blev i alla fall relativt nöjda. På torsdag ses vi hela gruppen för att sätta ihop hela filmen och fixa filmmusik samt eftertexter. Känns som att den här filmen kommer bli betydligt mycket bättre än vår första enminutare och det känns bra, man märker hur man utvecklas.

Nu ska jag värma min kassler&chilisåsgratäng och njuta lite. Imorgon är jag ledig så idag ska jag titta på film och fortsätta läsa boken jag påbörjade igår kväll (Jag går bara ut en stund av Isobel Hadley-Kamptz) den verkar riktigt bra.

Daniel uppskattade förresten min Alla Hjärtans Dag-present som han fick idag (lite sent jag vet). En väldigt simpel kärleksförklaring på tre a4-sidor. Jag älskar dig hjärtat.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Sv: Jag måste jobba ihop pengarna först. Jag önskar också att jag kunde få allt det mesta av min pappa :P

2009-02-17 @ 18:36:54
Postat av: Anna-Viktoria

Ja men visst är det verkligen dags att det blir vår nu?! Jag är så TRÖTT på vintern.

2009-02-17 @ 20:59:59
URL: http://annaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0