Jag tror jag dör!

Dagen har varit superbra! Solen skiner, det blåser inte och dessutom så gick redigeringen med Emelie jättebra. Första scenen av två är färdig. Imorgon börjar vi med den sista. Kommer nog att bli skitbra. Jag kunde åka hem med tåget kl 13 vilket var väldigt skönt och när jag var på väg hem från stationen fick jag ett sms. Från Daniel trodde jag men ack så fel jag hade. Det var ett sms från Peace & Love. Säger denna bild er något?



Kanske inte. Jag tror att jag dör i alla fall. Mötley Crüe spelar på Peace & Love i sommar! Verkligen superskitkul. Nu spelar det ingen roll om bandsläppen på någon annan festival blir super. För min del blir det Borlänge och P&L. I'm in heaven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0