Måndag.

Väldigt skönt med sovmorgon. Detta lär nog bli den enda morgonen som jag får sova ut tror jag. Vi får se. Anyway. Jag ska ta 14.22-tåget härifrån och åka in till stan för att käka lunch och sedan träffa skådisarna vid fyra. Tänkte passa på att käka på Skafferiet innan vi ska träffas. Deras pasta/kycklingsallad är gudomligt god!

Sitter och lyssnar på alla klara artister inför Peace & Love på Spotify (åtminstone dom som finns där). Lika bra att vänja sig lite vid alla artisterna så att biljetten är värd pengarna. Just nu är det cirka åtta band jag ska se, jag hoppas att dom släpper någon bättre snart dock. Börjar bli lite lamt på den fronten. Vi får se.

Nu ska jag klä på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0