Söndag.

Jag orkade aldrig uppdatera bloggen igår. Var helt enkelt inte på humör. Men fredagen var i alla fall jättetrevlig. Jag och Moa käkade tacos och tittade på Let's Dance och så pratade vi massor. Det var verkligen skönt med lite miljöombyte.

Igår gjorde jag även omtentan.. Jag vill inte ens spekulera i hur det gick. Antingen gick det åt helvete.. eller så kanske jag klarade den. Det får vi se om ett par veckor.

Idag ska jag tvätta och städa hade jag tänkt. Får passa på nu när det är ljust ute. Blir så träligt att städa när det är mörkt tycker jag. Man ser ingenting trots att man har alla lampor påslagna. Sen ikväll ska jag nog kolla på Beck tror jag. Men det återstår att se. En lugn söndag med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0