A man with two left feet.

Jag vet inte om det är jag som har blivit skadad av all webb/bloggdesign på senare dagar. För nu när jag kommer in på bloggar som inte alls har någon vettig design (kanske bara en header) så vill jag bara spy. Vem sjutton vill ha blogg.se's befintliga designer? Not me anyway och när jag går in på någon blogg så blir jag bara arg. Är det så svårt att be någon om hjälp? Allt är ju nästan bättre än dom befintliga stilmallarna. En annan sak som är otroligt jobbigt, är bloggare som inte har smak för färg för fem öre. Som blandar hej vilt. Lila, rosa, gult. Jag tror att jag dör.. Gör något mer era bloggar, snälla?

Så där.. Jag behövde klaga lite öppet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha så du påstår att min blogg är ful, och gör dig spyfärdig? haha ;) buuuuse!

2009-01-22 @ 21:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0