Blödning i hjärnan.

Som en del av er vet så följer jag Let's Dance. Läste precis på Aftonbladet att Magdalena Graaf drabbats av en blödning i hjärnan och att hon nu har opererats. Som ni förstår avbryter hon även Let's Dance. Det som skrämmer mig är att så unga människor drabbas av så hemska saker. Först Mojje som fick en hjärtinfarkt, inte ens 40 år gammal och nu Magdalena som inte ens är 35. Det är verkligen sjukt.

Jag börjar fundera på vart jag kommer att hamna? Överviktig, otränad och dåliga matvanor. När människor som tränar, äter bra och är normalviktiga råkar ut för detta. Det är skrämmande. Nu vill jag skaffa en cykel så fort som möjligt och jag måste verkligen investera ett gymkort snarast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0