Fredag!

Idag är det äntligen fredag och som grädde på moset så har jag inte behövt åka in till skolan idag. Ska däremot åka in till Kalmar vid halv fem för att gå en snabbis till Gina och sedan traska vidare till Kvasten och möta upp Moa. Vi bestämde oss för en lugn kväll hemma med god mat och Let's Dance och det är ju aldrig fel det heller. Dessutom slipper jag oroa mig för en baksmälla imorgon när jag ska skriva tentan. Jag ser i alla fall emot att komma härifrån ett slag, det märks verkligen att man bor ensam. Jag kanske skulle ta och fixa den där katten snart.

Vad gör ni idag?

Kommentarer
Postat av: Linda

hehe låter bra det, orka ha både baksmälla å tenta :P

jag hade gärna varit med å sett på let's dance, blir å se det själv här ikväll ;<



jag har varit i skolan å fixat lite sen köpt nya dansskor :D

2009-01-30 @ 13:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0