Guldbaggen 2009.

Har precis tittat klart på Guldbaggen 2009 med Johan Glans som programledare och det var det roligaste jag sett på länge. Jag älskar Johan Glans, han är lätt en av sveriges bästa komiker, no doubt about it. Jättekul att Björn Gustavsson var med på några hörn också. Synd att publiken verkade rätt skeptisk till humorn..

Anyway. Persbrandt vann en bagge för bästa manliga skådespelare, Maria Heiskanen får årets kvinnliga, Maria Lundqvist för årets kvinnliga biroll och 2008 års bästa film blev Maria Larssons eviga ögonblick och givetvis delades det ut fler priser, men jag orkar inte nämna alla här i bloggen :) Helt klart en bra gala. Nu längtar jag till idrottsgalan och Rockbjörnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0