2008 är förbi.

Vad gjorde du 2008 som du aldrig gjort förut?
Jag söp mig rejält full och hade jävligt kul!

Vilka länder besökte du?
Brasilien och Irland.

Vilket datum från 2008 kommer du att minnas, och varför? 
8/2 - Jag träffade Daniel för första gången.
18/2 - 4/3 - Jag åkte till världens mest underbara Brasilien.
2/11 - Sonata Arctica live på Tyrol.

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2008? 
Bryan Adams - Please forgive me.

Vad gjorde du på din födelsedag?
Jag myste hemma hos mamma och pappa.

Vad hade gjort ditt år mycket mer njutbart? 
Mer resor och konserter!

Hur höll du dig från att bli galen?
Stödet från vänner och familj.

Vem var den bästa nya personen du träffade?
Daniel, helt klart. Han är underbar!

Uppnådde du det du tänkt dig under 2008?
Det tycker jag nog. More or less.

Förhoppningar inför 2009?
Att jag hittar sommarjobb, att jag och Daniel fortsätter att ha det lika bra som nu.
Jag ska även försöka hinna träffa gamla vänner oftare och så vill jag resa utomlands.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0