Hej, jag behöver lite tips.

Jag vet att det, once in a while, dyker upp en och annan klasskompis (HiK-student) som läser min blogg och en del av er känner jag inte så bra. Nu är det så att jag skulle behöva lite tips på ny musik, gärna specifika låtar. Jag blir på tok för depp när jag lyssnar på Bryan Adams och David Bowie (även om dom båda är sjuuukt bra). Så gärna lite pepp musik ni vet. Tack. Ni andra som läser detta får givetvis också komma med tips!

Jag hade egentligen inte ett skit att säga, det har jag nästan aldrig. Men att skriva blogg är lite som att gå i terapi. Man liksom tömmer kroppen på allt man egentligen skulle sagt till någon om någon satt här bredvid. Jag kan bara säga en sak. Jag längtar till nästa onsdag.

Vääldigt mycket.


Kommentarer
Postat av: Emil

Mina tips:



Vampire Weekend - Cape Cod Kwassa Kwassa



Joy Division - Love Will Tear Us Apart



Built for the Sea - Awake



Jukebox The Ghost - Good Day



Lightspeed Champion - Midnight Surprise

2009-01-26 @ 20:49:10
URL: http://waltzforthoughts.blogspot.com/
Postat av: Maria Roth

Ptja. Ladda ner allt du kan med mitt favvo-band Goo Goo Dolls :)

2009-01-26 @ 20:50:25
URL: http://mariaroth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0