Skola imorgon.

Yes. Imorgon är det nya tag som gäller. Jag ska försöka orka med skolan nu, känner inte att jag har råd att missa mer, inte efter att ha sett kursens schema i alla fall. 9-17 nästan varje dag, känns inte så jävla lockande. Speciellt inte när det är en kurs som jag inte är så jätteförtjust i. Nämligen video. Men vad gör man, det är bara att göra det bästa av situationen. Hamnade åtminstone i en bra grupp. Med Emelie, Lina, Aida och Magda.

Borde gå och lägga mig nu, ska upp tidigt. Det är nog nackdelen med att vara sjuk och att vara hemma så länge. Man vänder liksom på dygnet och tappar tidsuppfattningen. Anyway, godnatt.

Kommentarer
Postat av: Emma

Oj, fin blogg!:)

2009-01-20 @ 09:37:44
URL: http://emmachristinak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0