Struktur.

Bloggen har fått lite ny struktur och jag ska försöka hålla den. Saknar ni något får ni helt enkelt säga till. Men tills vidare ska jag åtminstone försöka hålla detta. Jag känner att det kan bli lite kul. Dessutom lovar jag er mer bilder från och med nu, jag har varit väldigt slö med kameran dom senaste månaderna, tänk om jag hade haft en systemkamera, tänk om.

Allmänt-kategorin: Här hamnar allt som inte platsar på resten av kategorierna.
Bloggdesign-kategorin: Information om hjälp för bloggdesign samt bilder.
Läsvärda inlägg: Minst en gång i veckan kommer ett läsvärt inlägg.
Veckans låt-inlägg: Låten jag lyssnat mest på under veckan enligt last.fm visas.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo skulle gärna vilja att du gör en ny design till mig. Tack i förhand. lite krongel med datorn just nu men ska installera om den så kan komma in på msn om 2 dagar och skicka bilder. Miss you.

2009-01-12 @ 19:25:13
URL: http://creatiiv.blogg.se/
Postat av: Abbe

Riktigt stiligt!

2009-01-13 @ 23:45:00
URL: http://albingustafsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0