Torsdag.

Djävulskt trött. Trasiga skor. Vitlökslukt i lägenheten.

Så kan man nog sammanfatta min dag. Jag piggnade aldrig till under dagen och jag är fortfarande grymt trött. Redovisningen gick dock bra i alla fall och vår lärare tyckte om vår filmidé, känns kul! Vi vann dock inte den feta godispåsen som stod på spel, men det var roligt i alla fall. Jag lämnade även in mitt filmmanus idag och han blev imponerad av att bara ha ögnat igenom det. Jag hoppas att han tycker om det när han har läst det också.

Märkte också att mina skor som jag köpte för ett par månader sen är mer eller mindre trasiga. Klackarna är bortslitna så jag måste ta dom till en skomakare nästa vecka så att dom inte går sönder helt och hållet. Mina Harry Potter-böcker har inte kommit idag heller och jag börjar tro att jag har blivit lurad på 300kr.. känns pissigt, speciellt när det är böcker jag har sett fram emot att få läsa. Anyway, kommer dom inte imorgon är det två användare som får ett rött omdöme på tradera, minsann.

Idag ska jag städa lite, måste få bort vitlökslukten som vilar i lägenheten. Sedan ska jag inte göra ett piss, jag har bunkrat upp med massor av apelsiner så det ska jag äta och titta på Dark Angel. Jessica Alba är så snygg i den serien, så ung.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0