Torsdag.

Ytterligare en dag bestående av grupparbete. Det är inte lätt alla gånger. Fem helt olika tjejer, med fem olika åsikter om nästan det mesta. Visst, det mesta löser sig alltid och vi brukar ofta lyckas hålla humöret uppe men ibland är det svårt. Vissa går ju bättre ihop med andra så är det bara. Idag ska vi ringa runt till olika teaterföreningar och så ska vi väl planera ytterligare. Jag tror inte att dagen blir så lång men man vet aldrig.

När jag kommer hem lär jag plugga på omtentan för imorgon blir det ingen tid över. Då sover jag hos Moa i Kalmar och det blir förmodligen utgång. Sen på lördag är ju omtentan, vi får se hur det går. Anyway. Vi hörs sen.

Kommentarer
Postat av: Leia

Så dåligt.

2009-01-29 @ 10:49:35
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0