Jag måste ta tag i bloggandet.

Nu lär jag skärpa mig litegrann med uppdateringen här på bloggen. Det har helt enkelt inte blivit något eftersom hela familjen har varit här nere i stugan och då har jag inte riktigt känt att jag orkat uppdatera och sitta vid datorn. Men nu är det bara katterna och jag här nere för tillfället så jag tänkte ta tillfället i akt.

Det har förvisso inte hänt någonting sen festivalen i princip. Danmarkresan igår blev inte av eftersom min fot inte läkte tillräckligt snabbt. Den är fortfarande inte helt hundra men det går framåt. Istället var jag och mamma in till Motala och shoppade litegrann. Nya underkläder samt en tunika och scarf från Vila. Vi fikade på ströget och gick runt i diverse butiker. Jag är på jakt efter ett par fina gummistövlar. Jag har fått för mig att det är fint och att jag vill ha ett par men nu hittar jag inga. Typiskt. När man verkligen vill ha något så hittar man det inte.

Hela familjen åkte in till Linköping idag och shoppade ytterligare lite till. Jag var som sagt på jakt efter ett par stövlar men jag hittade givetvis inga. Istället köpte jag Harry Potter-filmen jag inte haft och dessutom Ironman. Hittade även säsong två och tre av Buffy och vampyrerna. Säsongerna kostade 149kr/st så det var ett riktigt kap med tanke på att en säsong på CDON går för ungefär 500-600kr.

Ptja.. Det har som sagt inte hänt så mycket. På onsdag åker jag till Dalarna igen. Ska bli otroligt skönt. Katterna kommer med också. Oroar mig lite för det i och med att bilresan från Emmaboda och hit innehöll både bajs och spyor. Men folk säger att tåg och bil är en stor skillnad för katterna så jag får hoppas det. På tåget vill man inte direkt att det ska lukta skit.

Euhm.. Jag orkar inte skriva mer nu. Jag ska leta gummistövlar på Internet.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0