All we can do is keep breathing.

NÅGON SOM:

Någon som förstår dig:
Josephine Dahlbäck.
Någon som du saknar: Jag saknar Daniel, massor!
Något som du längtar efter: Solen och värmen!
Någon som du hatar: Jag hatar faktiskt ingen. Möjligtvis SJ.

VEM:

Vem kramade dig senast:
Mamma tror jag, minns ej.
Vem pussade dig senast: Daniel så klart.
Vem ringde dig senast: Iris.
Vem ringde du senast: Mamma.
Vem var hemma hos dig senast: Mamma och pappa.
Vem var du hemma hos senast: Mamma och pappa.

HAR DU:

Har du några kärleksproblem:
Absolut inte.
Har du ätit något idag: Japp, massor men jag är still hungrig..
Har du pratat med någon idag: Yes, klasskompisarna.
Har du gråtit idag: Nej, jag har inte tittat på Grey's idag.
Har du skrattat idag: Det har jag nog.

JAG:

Saknar någon just nu:
Ja, det sa jag ju tidigare.
Svär ofta: Nja, lagom ofta?
Sjunger i duschen: Vääldigt sällan.
Är en morgonperson: Verkligen inte.
Skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: Don't think so.
Är kär i kärleken: Näe, eller.. jag vet inte?
Skrattar åt mina egna skämt: Rätt så ofta.
Vill ha barn: Ja, någon gång.
Skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis: Kanske.

HAR DU:

Glasögon/linser: Jag har glasögon.
Piercingar: Räknas hålen i öronen?
Syskon: En halvsyster. Johanna.
Jobb: Nej, jag studerar.
För många vänner: Vänner får man aldrig för många av?
Rymt hemifrån: Jag tror inte det.
Färgat håret: Japp, så ofta jag kan.
Bra självförtroende: Det beror på, inte alltid.
Sagt "jag älskar dig" till någon: Japp.
Varit kär: Ja.
Gjort något olagligt: Säkert.
Somnat i skolan: Ja.
Brutit ett ben: Inte medvetet.
Tappat bort mig i min hemstad: Nej.
Sett en fallande stjärna och önskat mig något: Ja.
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: Ja.
Smugit ut utan lov: Nej, I'm a good girl, haha!
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: Ja.
En hemlighet som ingen vet: Hmm.. Vet faktiskt inte.
Varit på en blind date: Jag dejtar inte.
Sovit en hel dag: Näst intill i alla fall.
Somnat gråtande: Ja.

BRUKAR DU:

Titta dej själv i spegeln:
Ja det är klart, varje dag!
Ha ångest: Ja, ibland.
Drömma mardrömmar: Någon enstaka gång.
Klä dig i svart: Svart är snyggast!
Hata folk: Nej, åtminstone inte på riktigt.
Lita på folk: Ja.

SISTA PERSONEN SOM:

Sov i din säng: Förutom jag själv? Emelie.
Fick dig att gråta: I verkligheten? Daniel.
Skrek på dig: Euhm.. jag vet inte riktigt.
Du fick sms från: Daniel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0