En väldigt skön och rolig kurs.

Tidningsredigering heter kursen vi har nu. Vi lär oss att tidningsredigera nyhetssidor och att skriva djupporträtt för att sedan redigera det snyggt i InDesign. Väldigt roligt är det i alla fall och vi har väldigt mycket fritid över :) Denna vecka är jag klar med allt jag ska ha gjort och nästa vecka kan jag till och med åka hem i nästan en vecka :)

Jag fick även mina papper från transportstyrelsen angående mitt körkortstillstånd. Så jag har fyllt i dem nu och ska till körskolan och lämna in dem i eftermiddag :) Förhoppningsvis får jag börja övningsköra snart! Det ska bli så otroligt kul!

Annat som står på schemat denna vecka är tvättstuga imorgon + att jag ska skriva manus till mitt porträtt. Kan också meddela att den 30/10 åker jag äntligen ner till Skåne igen och sötaste Josephine m. familj. Det ser jag väldigt mycket fram emot!

Funderar också på att byta till blogspot.. Men vi får se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0