Uppdatera läget.

Tänkte passa på att skriva ett kort inlägg om vad som händer i mitt liv just nu. Jag har börjat på högskolan, första veckan slutar imorgon. Kursen TV/Video II - nyhetstv, är helt okej men vääääldigt stressig. Vi går heldagar varje dag i fem veckor nu dvs från 9-17 eller 8-17.30. Inte så kul för min som pendlar. Som grädde på moset så har vi hundra uppgifter att göra redaktionellt i denna kurs och jag vet inte riktigt hur vi ska hinna och efter en vecka är jag redan superstressad. Jag hinner och orkar inte göra någonting annat, vilket är sjuuukt jobbigt.

Imorgon slutar jag åtminstone klockan 14.00 och det är den enda dagen under dom här fem veckorna som jag slutar så tidigt. Lite surt. Men imorgon ska jag i alla fall en sväng på stan i Kalmar. Köpa jeansleggings, någon ny tröja och lite annat kul och dessutom ska jag träffa Maria för en fika på Baronen. En jättego tjej som tyvärr hoppade av utbildningen nu till sommaren, så det ska bli kul att träffa henne igen!

Helgen blir lugn. Jag ska komma iväg till gymmet imorgon och även på lördag. På söndag är det tvättdag inbokat och förutom dessa saker ska jag bara slappa järnet. Jag orkar inget annat just nu. Ha det så bra.

Kommentarer
Postat av: simone

sv:tack för tipset hehe :)

2009-09-05 @ 18:59:13
URL: http://siimonekarlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin blogg :)

2009-09-05 @ 20:38:42
URL: http://sjondinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0