Uppskatta dina nära och kära.

Man ska inte ta saker och ting som sägs i tv-serier på blodigast allvar men ibland så säger dom faktiskt en hel del vettiga saker. En sak som jag tog åt mig av under sista Grey's Anatomy-avsnittet var att man ska passa på och säga till alla man älskar att när dom står framför en, att man älskar dom. Man vet ju faktiskt aldrig när det oförutsedda händer. Kanske är det imorgon, kanske är det om 20 år. Så därför tänkte jag rikta det här inlägget till dom jag älskar och bryr mig om. För just nu kan jag inte stå framför er och säga det högt.

Daniel
Josephine
Linda
Hanna
Linn
Carro
Emelie
Malin
Mamma
Pappa
Johanna
Farmor
Farfar
Nico
Jenna
Nicklas
Melina


Jag älskar er.

Kommentarer
Postat av: josephine

JAG ÄLSKAR DIG MED! <3

2009-09-20 @ 12:28:04
URL: http://josephinedahlback.blogg.se/
Postat av: hanna

Jag älskar dig med <3

2009-09-20 @ 15:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0