Doftljus, myskläder och film

Så tänker jag avsluta den här långfredagen.

Jag vaknade klockan fyra imorse. Det blev resultatet efter att ha sovit i nästan fjorton timmar natten därpå och sedan behöva gå och lägga sig vid 22 igårkväll. Jag vaknade vid fyra och ville inte gå upp och väcka mamma och pappa. Jag var så törstig, så kissnödig och så uttråkad på en och samma gång. 6.20 vaknar pappa äntligen och jag är snabb att gå upp. Sen somnar jag inte om. Nu börjar jag bli trött. Tack och lov att jag inte har lyckats vända på dygnet. Det blir nog en tidig kväll.

Mamma och pappa åkte hem för ett par timmar sedan. Dom kom ju på besök igårkväll och då blev det pizza och en tidig kväll. Idag har vi varit inne i Kalmar och käkat thaimat och gått runt lite på stan. Vi har piskat min matta, så nu är den fri från kattsand och damm och jag har varit en stund inne hos Olga. That's pretty much it.


Det är när jag ser såna här fotografier som jag känner mig positiv.
Någon finns där ute för mig också.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Absolut <3 du är så fin zandra =)

PUSS

2010-04-03 @ 01:10:41
URL: http://komiformnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0