Don't just play with peoples feelings

Det var ett tag sedan nu. Det har varit mycket på gång i skolan. Nu finns det lite tid över och jag kan skriva ett par rader :) Egentligen vet jag inte vad jag vill skriva men jag blev så otroligt sugen på att bara skriva. Är inte det typiskt?

Anyway. Vi hade våra ekonomiredovisningar idag och jag höll på att svimma och spy flera gånger och händerna skakade som asplöv. Jag fattar inte varför jag tycker det är så obehagligt att prata inför folk? Jag försökte med allt. Alla var nakna, ingen var där, jag försökte koncentrera mig och titta på en person hela tiden, jag tittade på powerpointen.. Men ingenting funkade. Tjugo minuter gick dock väldigt fort och det hela var över rätt snabbt.

Nu är det bara tentan som återstår på torsdag och på torsdag eftermiddag åker jag dessutom upp till Dalarna och bor hos en viss Caroliné Dihlén :) Ska bli väldigt roligt. Jag vet att jag har berättat det förut men jag kände att jag var tvungen att göra det igen. Ska dessutom träffa Linda med :) Angående en viss M så står det rätt still just nu. Jag har inte hört från honom på snart en vecka. But hey, det var härligt så länge det varade. Mot nya äventyr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0