Jag vill ha den jag älskar vid min sida

Nik & Jay - En dag tilbage

Eftersom jag inte får äta några kolhydrater nu på ett bra dag så har håller jag på att baka bröd. Haha, bröd är ju jätterikt på kolhydrater tänker ni och jo det stämmer. Men jag håller faktiskt på att göra ett helt mjölfritt bröd nämligen så kallade oopsies :) Bara gjorda på ägg, philadelphia och bakpulver. Jag har aldrig testat det förut men konstistensen ska tydligen vara väldigt lika brödet och det är det jag är ute efter.

Annars flyter dagen på som vanligt. Jag håller på att tvätta för fullt och när det är klart ska jag ta en dusch och efter det sedan äta mina oopsies och titta på någon film. Jag hoppas att ni har haft en bra påsk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0