Love is on fire

Italobrothers - Love is on fire.

Halkbanan idag gick väldigt bra och det var riktigt kul :) Vi fick även prova på att hänga upp och ner i en bil samt att "krocka". Inte lika roligt och det var riktigt obehagligt men jag tror att erfarenheten är bra att ha med sig. Jag kan inte föreställa mig hur en riktig krasch skulle kännas. Det där räckte mycket väl. Använd alltid bilbälte!

Nu under kvällen har jag tittat klart på första säsongen av Supernatural och jag har städat i ordning litegrann. Jonna kommer hit för första gången imorgon och det sägs ju vara det första intrycket som gör allt ;) haha! Näevars, jag tror inte hon skulle tycka mindre om mig om det var lite stökigt men det är skönt att få en anledning till att städa lägenheten :)

Kommentarer
Postat av: simone

Hoppas du får körkort snart då;)

2010-04-15 @ 13:49:46
URL: http://siimonekarlsson.blogg.se/
Postat av: Kristin

Har du bara gått i bilskola? Hur många lektioner har du tagit? Jag håller på med mitt körkort och det känns som det går så jävla segt när man bara kör i bilskola!! :)

2010-04-15 @ 23:18:56
URL: http://krisssthlm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0