Put your lips like this

Äntligen fredag. Den här veckan har varit både bra, rolig, förjävlig och jobbig.

Igår kom ju Jonna hit för första gången vilket var väldigt trevligt. Vi lagade fajitas, åt fruktsallad till efterätt och tittade på filmen Allt för min syster. Väldigt bra men väldigt rörande och jobbig att titta på. Varken Jonna eller jag kunde hålla tårarna tillbaka. Imorse klev vi upp redan vid åtta och gräddade plättar. Till det färska björnbär och drottningsylt. Mycket gott. Tack för att du kom hit :)

Nu ska jag ta en dusch och efter det laga en enkel middag och sedan titta på Så ska det låta. Alexander Rybak är ju med idag så det lär jag inte missa ;) Det går dessutom inget annat roligt på tv (Talang 2010 suger). Har förvisso fått hem andra säsongen av Supernatural nu så jag kan alltid slå på det.

Den 29 april åker jag förresten till Dalarna igen. Jag har inte varit där sen det tog slut med Daniel så det ska bli kul att äntligen få återse mitt kära Dalarna igen :) Givetvis ska jag inte bo hos Daniel, även om jag hade velat. Finns mycket jag fortfarande vill med honom, but no. Jag ska bo hos min vän Carro och hennes pojkvän Tommy i Falun. Ska bli riktigt kul att få träffa henne igen. Har liksom aldrig blivit av när jag varit i Dalarna på besök, så nu äntligen :)

Jag hoppas att ni får en bra fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0