Ghost of love

Jag är äntligen hemma i lilla Emmaboda igen. Fastän jag inte känner en kotte här och fastän alla är borta över sommaren (förutom Jonna, tack och lov) så är det väldigt skönt att få komma hem till sin egen lägenhet igen. Trots att jag för det mesta har bott själv i sommarstugan så blir det inte riktigt samma sak. Katterna ligger på sina vanliga platser, som om vi aldrig har varit hemifrån. Jag har ett fungerande Internet och jag kan äntligen ha balkongdörren öppen igen utan att missarna smiter. Det bästa av allt är att jag inatt får sova i min säng för första gången på snart en månad. Hallelujah!

Nu ska jag cykla till affären och köpa lite mat inför kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0