Längesen sedan sist

Nu var det över två veckor sedan jag uppdaterade bloggen så jag tänkte att det kunde sitta på sin plats.

Sedan sist har jag hunnit med en tripp till både Stockholm och Söderhamn. Det blev ett oplanerat festivalbesök tillsammans med Nicklas. Så jag spenderade två nätter i huvudstaden och en i Söderhamns skogar. Mycket trevligt, om än inte som jag hade tänkt att det skulle bli. Men jag fick lyssna på underbar musik och jag fick umgås med Nicklas som jag inte har umgåtts med på fyra år. Om ni vill lyssna på bra musik så bör ni lyssna på Danger Danger, Treat och norska Kamelot. Otroligt bra live!

Utöver det har jag inte gjort så mycket mer. Jag är ju hemma hos mina föräldrar nu och har varit här i några veckor. Vädret har varit på topp och jag har till och med fått mig lite färg på kroppen :) Mycket bad har det blivit också, för en gångs skull. Vättern är en av Sveriges kallaste sjöar och vi brukar inte få det varmare än runt 17-18 grader men i sommar har vi varit uppe på nästan 21 och det är riktigt skönt! Ett kvällsdopp ikväll efter åskvädret satt på sin plats.

På måndag eller tisdag åker jag hem till Emmaboda igen en sväng. Mamma och pappa ska på semester i Finland och eftersom jag inte får följa med väljer jag att åka hem till Småland i ett par veckor. I början på augusti är det dessutom dags för min uppkörning och uppskrivning när det gäller körkortet. Förhoppningsvis kan jag efter det köra bil upp till mamma och pappa i mitten på augusti.

Det är väl ungefär det som har hänt sen sist. Hmm.. Mina och Josephines planer att ta en helg här i sommarstugan blev tyvärr inställda, vi har pratat om en helg i skogarna i Småland istället i slutet på september och som det ser ut just nu verkar det inte bli någon tripp till Dalarna heller. Alla vänner jobbar eller flyttar. Men vi får se. Sonisphere i augusti i alla fall och jag och M har dessutom planerat vårat första möte i augusti. Jag ser fram emot det.

Det var allt för denna gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0