Åh vad jag älskar solen!

Idag är en bra dag. Förutom andningsbesvären.

Ekonomijournalistiken är givetvis lite klurig att förstå men det har varit en bra dag i alla fall. Jag fick finally träffa Jonna igen efter praktiken och på lunchen kunde vi sitta utan jacka ute i solen. Det var verkligen så otroligt skönt. Jag måste bara skaffa mig ett par solbrillor :) Efter skolan drog jag, Linn, Hanna, Jonna, Paulina, Jocke och Jonathan till Kullzenska och åt god paj med vaniljglass!

Verkar förresten som att mamma och pappa kommer hit på torsdag och firar lite påsk. Mest för att pappa ska kunna fixa min cykel så att jag äntligen kan börja träna igen (det är för långt att gå till gymmet). Ska bli riktigt skönt. Vi ska nog in till Kalmar och äta på Thai Silk med, Sveriges BÄSTA thairestaurang.

Nu ska jag laga lite mat och sedan ska jag äntligen titta på New Moon. Jag beställde den i lördags och nu ramlade den äntligen ner i brevlådan. Har ni sett den? Vad tyckte ni om den? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0