Film och rostade mackor

Nu har jag hjälpt tre tjejer med deras bloggdesign. Det känns bra att kunna hjälpa till utan att ta betalt för det man gör. Jag tycker det är så oerhört roligt att designa att jag inte vill ta betalt. Så länge trycket inte är för stort det vill säga men det finns nog ingen risk för det :)

Nu ska jag fixa i ordning till imorgon och sen ska jag sätta mig och titta på film och äta lite rostade mackor med aprikosmarmelad och ost. Blir nog ett glas O'boy också :) Riktig nostalgi! Vad är er favoritpålägg på rostade mackor?

PS.
Jag är hellre fet som jag är nu än att se ut som kvinnorna på den här bloggen. Fy vad äckligt.

Kommentarer
Postat av: jonna

hej, jag började följa din blogg vi bloglovin idag, jätte fin design både på denna och den förra.



men nu ska jag komma till saken, jag skulle vilja ha lite hjälp av just dig, jag ska starta en ny blogg har haft en förut som legat nere nu en bra tag.

Jag har lite små idéer om vad det ska handla om men kulle jätte gärna få hjälp av dig med lite små idéer, det skulle vara jätte gulligt och så skulle j ag även vilja att du hjälpte till och gjorde en design, har du lust kan du väl lägga till min msn, [email protected]

2010-03-28 @ 22:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0