Jag startar om ännu en gång

Då var det dags att börja på ny kula i den gamla bloggen! :)

Jag valde att gå tillbaka hit för att kunna använda mig av den kunskap jag kan inom webbdesign. Wordpress i all ära. Man slipper reklam, det är inte så överbelastat på kvällarna och det finns roliga widgetar man kan använda. Men den saknar designverktyget. Jag betalade visserligen för att kunna designa min mall men eftersom det är CSS så är det lite krångligare och lite svårare än html-kodningen man använder här. Så därför är jag tillbaka! Designen är inte riktigt klar ännu det ska fixas lite till. Bland annat bilder till headern och jag är fortfarande lite osäker över bakgrundsfärgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0