Körslagets blunder i TV4





Såg ni på Körslaget ikväll? Om ni gjorde det så vet ni hur förvirrat och fel det blev vid resultatshowen. Det stod mellan Team Rongedal och Team Gyllenhammar. Då meddelar Gry Forsell att Team Gyllenhammar har gått vidare. Lyckan blir stor hos Gyllenhammars lag och Team Rongedal är givetvis besvikna. Då kan man i tvrutan se hur förvirrad Gry ser ut och plötsligt säger hon att hon har fått fel resultat. Det ska vara tvärtom. Team Rongedal har gått vidare och Team Gyllenhammar tvingas lämna Körslaget.

I diskussionerna bland tvtittarna på Körslagets hemsida är många tittare upprörda. Majoriteten vill att båda lagen ska få vara kvar och att två lag ska få åka ut nästa vecka. Det tycker jag med. Jag tycker det är oerhört viktigt i en tävling, inte minst där svenska folket är med och röstar, att man har korrekt resultat innan man meddelar det.

Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: e l i n [estr.blogg.se]

Det var synd och dåligt utav TV4 att göra sådär.. Synd för Ralfs och hans kör.. Dåligt att inte meddela rätt framför allt..

2010-03-27 @ 23:51:23
URL: http://estr.blogg.se/
Postat av: elin

SVAR; ja.. men precis.. Vad kommer hända nästa vecka återstår att se, hoppas att båda får vara kvar!



Ja, den är lite sommrig sådär ;D

2010-03-27 @ 23:58:55
URL: http://estr.blogg.se/
Postat av: karin

Fyy säger jag bara! Ralfs & hans kör skulle inte ha åkt ut!

Blev så arg när jag insåg att hon sagt fel! :(

2010-03-28 @ 12:40:42
URL: http://carlstrim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0