Tom på ord men så full av känslor

Jag måste skriva av mig. Jag har för mycket känslor att bära, jag pallar inte. Men jag finner inga ord. Jag är tom, tom på ord men full av så otroligt mycket känslor. Hur ska man sätta ord på något när man som bäst behöver det? Jag ska vara ärlig. Jag ska skriva precis som jag känner. Det kanske blir bäst. Han läser ändå inte.

Jag hatar honom.
Jag avskyr honom.
Jag hatar honom.
Jag älskar honom.
Jag hatar att han gav upp.
Jag hatar att han blev för feg.

Jag älskar honom för att han tar hand om sig själv.
Jag avskyr att han väljer sig själv före mig.

Jag älskar honom för att han vågar det.
Jag hatar att han inte ångrat sig ännu.
Jag hatar att han verkar må bra.

Jag är glad för att han gör det.
Jag hatar att han inte gråter varje kväll.
Jag hatar när han smsar och frågar hur jag mår.
Han är bäst som gör det.
Jag älskar honom.


Kommentarer
Postat av: Anna - Foto, design m.m

Du är så vacker kvinna!

En borta, tusen åter stumpan.

Finns för dig! <3

2010-03-31 @ 22:47:46
URL: http://akolan90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0