Do it like a woman

Sitter och lyssnar på Inna - Hot! Riktigt härlig dunkalåt :)

Håller på att få ordning lägenheten litegrann. Det har blivit så otroligt stökigt och dammigt nu när jag har varit iväg under helgen. Katterna hårar för miljoner och allt är dammigt och dant. Så nu ska dammtrasan fram och dammsugaren likaså. Jag har dessutom bokat tvättid till imorgon, lär behövas. Jag har typ ingenting rent. Så det ska bli skönt att ha det gjort. När detta är klart ska jag unna mig en god fruktsallad och kolla vad utbudet på Voddler är för nått, se om jag hittar någon rolig film :)


Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Det gick ganska fort tyckte jag, 5-7 dagar om jag inte minns helt fel. det låg i en kartong och varje produkt var förpackad i en egen föpackning som påminner om hur tandborstar är förpackade, eller hur jag skall försklara det haha :P jag beställde inget puder så jag skall ike uttala mig om hur det packas.

2010-05-06 @ 10:10:47
URL: http://spetsochannatfint.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0