Eurovision Song Contest 2010

Ikväll går första semifinalen av stapeln! Det ska bli spännande att se alla bidrag live. Jag har ju bara lyssnat på dom på datorn än så länge. Två semifinaler. Sverige tävlar i torsdagens semi. Jag bryr mig ärligt talat inte om Sverige i år. Jag tycker Annas låt är suverän men svensk radio har spelat sönder den och det finns tusen gånger bättre ballader som är med och tävlar i år. Jag har inte kunnat bestämma mig för bara en favorit. Nedan kommer mina tio i topp!

Tyskland, Frankrike och Spanien är ju redan vidare till den stora finalen, samt Norge.
  1. Tyskland
  2. Frankrike
  3. Spanien
  4. Azerbaijdjan
  5. Moldavien
  6. Makedonien
  7. Norge
  8. Armenien
  9. Slovakien
  10. Georgien
Här kommer ett par av mina favoriter :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0