Hemma hos mamma och pappa

Befinner mig just nu i vår sommarstuga där jag numera alltid bor när jag är hos mamma och pappa på besök. Dubbelsäng, trådlöst internet, bastu, femtioelva kanaler och ett lugn som inte går att hitta någon annanstans. Vad mer kan man begära? En mysig man vid min sida kanske.. men det är ju inte speciellt aktuellt. Jag har mina katter istället.. Som just nu har fnatt och jagar en nattfjäril.. haha :)

Här kommer jag i alla fall att vara fram till på söndag och jag ska förmodligen inte göra ett piss. Vilket jag har sett fram emot. Jag måste dock börja läsa i kurslitteraturen för denna kurs om jag ska ha en chans att klara den.. Boken är på engelska.. fackligt språk på engelska är inte min starka sida. Speciellt inte när det handlar om politiska strukturer. Vi får se hur det går helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Linda

det lät helt underbart! jag hade gärna gjort dig sällskap. jag vill också höra lugnet. :D man kanske ska gå ut i skogen, haha. :)

2010-05-13 @ 10:41:33
URL: http://bejk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0