I like it rough

Hemkommen från en underbart rolig helg i Dalarna. Tack Linda, Carro, Sofia och även Tommy för att ni gjorde den möjlig :) Valborg var bra, vi grillade på kaserngården och blev lite väl berusade. Men det var roligt. Nu vet jag ett och annat om mina kära vänner som jag inte trodde att jag skulle få veta, någonsin ;D haha!

Idag är jag ledig från skolan då kursstarten för den sista kursen denna termin börjar imorgon. Journalistik och samhälle II. Inte den roligaste kursen men schemat är slappt och jag hinner nog åka hem en sväng under denna kurs :) Vore väldigt skönt. Blev dessutom antagen till tre sommarkurser så i sommar blir det rätt slappt. Jag har gett upp jobbletandet. Jag kan lika gärna läsa lite om Harry Potter och hans världar samt lite pedagogik. Yes you heard me. Jag ska läsa en kurs om Harry Potter. Haha!

Nu ska jag slänga mig i soffan och äta B&J's Chunky Monkey, den absolut godaste glassen ever!

Jag bjussar på lite bilder från helgen :)





















Kommentarer
Postat av: Linda

haha! underbara bilder! nej vissa saker var ju lite oväntade. höhö!

2010-05-03 @ 20:51:07
URL: http://bejk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0