Nya produkter

Jag fick ett smsavi igår men orkade aldrig cykla och hämta paketet igår. Så jag gjorde det idag istället. I paketet fanns min order från Yves Rocher. Jag har beställt mina favoritprodukter som har varit slut här hemma allt för länge. En återfuktande gelékräm för ansiktet med kamomill samt våtservetter från samma märke. Sen beställde jag även en transparent mascara och en parfym som doftar ljuvligt av vanilj :) Det doftar underbart!

Ikväll är det dags för Eurovision Song Contest - FINAL! Jag hoppas på Tyskland, Spanien eller Armenien detta år. En upp-tempo, en ballad och någonting däremellan. Haha. Nu ska jag lägga mig i sängen och ta en tuppis. Sen får vi se vad som händer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0