Sverige åkte ur Eurovision

Ja det blev ingen final för Sverige detta år. Skandal tycker vissa, bra tycka andra. Jag bryr mig inte så mycket faktiskt. Sure, det var trisst men jag hade inte Sverige som favorit i alla fall :) Mina favoriter är fortfarande kvar och imorgon avgörs det!

Jag har varit sjuk i princip hela veckan men nu börjar det äntligen att rätta till sig igen. Pollenallergin gav mig en ordentlig match. Likaså den vanliga förkylningen.. men nu tror jag att jag har bekämpat den så gott jag kan. Jag känner mig piggare och jag har ingen feber - det är alltid något.

Nu ska jag sätta mig och pilla ihop en bloggdesign till Hanna. Jag lovade henne för längesen att jag skulle fixa något fint till henne men det har varit så himla mycket annat att jag har lagt det åt sidan. Men nu så. Nu hoppas jag att jag och min kreativitet kan samarbeta :) Ikväll blir det lite chips och dirre och någon film. Jag är lite sugen på Harry Potter. Det var ett tag sen sist nu. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0