Watching you is the only drug I need

Här sitter jag i min nya skinnjacka. Jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag ska tycka om den eller inte. Det är en kort skinnjacka i bikermodell. Den kostade 500 spänn och jag tyckte då att den var grymt snygg. Det är den fortfarande men jag vet inte om jag passar i den och när jag tittar mig i spegeln ser det bara fel ut.. Om det beror på att jag är osminkad, har mjukisbyxor och en slapp tröja på mig, eller om jag helt enkelt inte passar i den har jag ingen aning om. Vi får se helt enkelt.

Nu borde jag packa. Jag åker hem imorgon istället för på onsdag. Jag behöver inte ha med mig så otroligt mycket egentligen. Jag ska ju bara hem. Men jag borde göra i ordning lite i lägenheten innan jag åker.. och det är det som är jobbigt.. Give me strength, någon?

Så här ser skapelsen ut. Vad tycks?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0